CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER

Onze opdrachtgever is een snelgroeiende handelsorganisatie welke huishoudelijke en decoratieve artikelen levert aan retailers in voornamelijk West-Europa.

De functie
Als Customer Service Medewerker is het een uitdaging om vragen van klanten te beantwoorden en klachten af te handelen. Hierbij geef jij orders aan de transportplanning en stemt deze af op de transportmogelijkheden conform de planning. Tevens behoort het invoeren van orders tot jouw taken. Daarnaast verstrek je informatie aan klanten over bijzonderheden in de afhandeling van orders/zendingen. Indien er problemen zich voordoen, analyseer je deze en los je deze zo goed mogelijk op.

Tot de dagelijkse taken behoort onder andere:

  • Dagelijks contact met klanten
  • Organiseren van order gerelateerde zaken in samenwerking met de logistieke partners
  • Onderhouden en bewerken van klantorders
  • Maken van offertes

Hierbij ben je een spil in de communicatie tussen de klanten en de interne/externe organisatie. Je rapporteert aan de Operations Manager.

Jouw profiel

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau
  • Analytisch denkvermogen
  • Procesgericht
  • Nauwkeurig, betrokken en een teamplayer
  • Geen 9-tot-5 mentaliteit
  • Gedisciplineerd naar zichzelf en omgeving
  • Voortdurend op zoek naar verbeteringen
  • Spreekt Nederlands, Engels en bij voorkeur ook Frans en Duits
  • Ervaring met ERP/MRP systemen / Microsoft office toepassingen
  • Je herkent jezelf in een klantgerichte en een oplossingsgerichte aanpak

Solliciteren
Marike de WaardSolliciteren kan via onderstaand sollicitatieformulier.

Direct solliciteren

Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

Upload hier uw recente CV (voorkeur in Word)

Upload hier uw motivatie