CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER

Merk jij dat altijd elke klant of gast naar jou toe komst als zij een vraag hebben? Pak jij deze vraag altijd op én zorgt voor het juiste antwoord waardoor de klanten/gasten steeds naar jou terug komen? Dan ben jij een relatiebeheerder in spé en de Customer Maintenance Medewerker waar wij naar op zoek zijn!

De rol als Customer Maintenance Medewerker draait om het creëren van langdurige relaties met de klant terwijl je kansen benut om het volume, de omzet en aandeel van de portefeuille van de klant uit te breiden. Dit wordt ‘cross-selling genoemd’. Dit betekent dus geen koude acquisitie, maar goed luisteren naar dat de klant wil. Dit is voor jou geen probleem, want jij denkt altijd een stapje vooruit.

Het voordeel is dat onze opdrachtgever groeiende is én het product – en dienstenaanbod zich blijft ontwikkelen. Hierdoor kan jij voor elke klant een pakket op maat aanbieden. Aan jou de taak  om pro-actief contact met de klant op te nemen om hen te informeren over het nieuwe en verbeterde productenaanbod. Het doel hiervan is om nieuwe, aansluitende, producten en diensten aan de klant te verkopen en de relatie te onderhouden. In deze rol is het vooral belangrijk dat de klanten zich aan jou binden, zodat zij zich niet bij concurrerende partijen aansluiten. Jij bent hét aanspreekpunt voor de klant.

De functie

  • Dagelijks telefonisch klantcontact / relatiebheer
  • Werken op target (omzet- / volumedoelstellingen)
  • Realiseren van alle KPI’s
  • Cross-selling van aanvullende diensten
  • Contact met klanten over lange termijn afspraken
  • Werkt samen met het Sales & Marketing-team en draagt bij aan de ontwikkeling en levering van initiatieven die gericht zijn op zowel omzetgroei als volume groei
  • Werkt nauw samen met de afdeling Customer Services om procesverbetering te identificeren en implementeren om de klantervaring te verbeteren

Jouw profiel

  • Afgeronde MBO opleiding (commercieel)
  • Teamplayer ; jij motiveert jouw team
  • Klantgericht
  • Kennis van Excel
  • Communicatief sterk; jij blijft altijd professioneel, in wat voor situatie dan ook
  • Goede presentatievaardigheden
  • Planmatig sterk; jij weet wat jouw doelen zijn en gaat hier voor
  • Durft te onderhandelen

Het bedrijf

Je terecht in een jong, gedreven team waar successen gevierd worden (vrijdagmiddagborrels!). Geen callcenter-gevoel, maar écht een werkplek waar de accountmanagers én customer service medewerkers van de toekomst zitten. Een informele en vrije werkomgeving, met doorgroeimogelijkheden. Mocht je het super naar je zin hebben, dan zit je goed. Want na een 7 maanden krijg jij meteen een vast contract aangeboden! De core-business van onze opdrachtgever is het verkopen van tankpassen. Heb jij even geluk dat onze opdrachtgever een groot deel van de tankstations in Nederland overneemt, waardoor de kans op leads super groot is!

Solliciteren:

Kristy JasSolliciteren kan via onderstaande sollicitatieformulier.

Direct solliciteren

Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

Upload hier uw recente CV (voorkeur in Word)

Upload hier uw motivatie