FINANCIEEL ADMINISTRATIEF MEDEWERKER/ASSISTENT CONTROLLER

Onze opdrachtgever is een grote uitzendorganisatie die gevestigd is in de omgeving van Breda. De cultuur binnen de organisatie kun je omschrijven als: informeel, hands-on, betrokken, flexibel en slagvaardig in een professionele no-nonsense omgeving.

Wij komen graag in contact voor met een Financieel Administratief Medewerk(st)er/ Assistent Controller voor 40 uur.

De functie
We zoeken een Financieel Administratief Medewerker die de potentie heeft door te groeien naar Assistent Controller of direct dit profiel heeft. Je werkt actief op de afdeling Administratie waar ook de salaris- en klantadministratie onderdeel van uitmaken. Voor de verwerking en inrichting van de financiële administratie val je onder de Controller en functioneel val je onder de Operationeel Manager die leiding geeft aan de totale afdeling en verantwoordelijk is voor alle bedrijfsprocessen.

Je operationele taken houden in dat je samen met een collega verantwoordelijk bent voor het verwerken van alle verkoopfacturen, inkoopfacturen, bankafschriften en overige zaken die betrekking hebben op de financiële administratie. Ook het debiteurenbeheer valt hieronder. Het bedrijf kent een wekelijks facturatie en verloningsproces met bijbehorende deadlines.

Daarnaast ben je samen met de Controller verantwoordelijk voor de inrichting van de administratie en de interne verrekeningen binnen de groep. Je hebt het overzicht, ziet verbanden en bent pro-actief als het gaat om verbeteringen in inrichting en werkprocessen. Je bent in staat om zelfstandig de btw-aangiftes en de maandafsluitingen te verzorgen. Samen met de Controller verzorg je de bijbehorende rapportages. Het is de bedoeling dat de Controller zich meer met de Business Controlling bezighoudt en daarom heb je veel vrijheid in het indelen van je werkzaamheden.

We verwachten een positieve en pro-actieve houding ten opzichte van verbeteringen in werkprocessen en een commerciële houding ten opzichte van interne en externe klanten.

Jouw profiel

  • Bij voorkeur heb je een afgeronde HBO-opleiding op het gebied van Accountancy of Bedrijfseconomie of heb je een door werkervaring verkregen HBO werk- en denkniveau met als basis een MBO-opleiding
  • Je beschikt over minimaal drie jaar relevante werkervaring, bij voorkeur deels ook opgedaan binnen een accountantsorganisatie en bent in staat om geheel zelfstandig administraties te voeren
  • Door je karakter wil je altijd het beste overzicht en inzicht en alle verbanden zien, dit zorgt ervoor dat je de organisatie attent maakt op punten waar dit nog niet optimaal is en je signaleert niet alleen maar onderneemt ook actie, bedenkt oplossingen en realiseert die ook. Je bent een actieve probleemoplosser
  • Je bent accuraat, dienstverlenend ingesteld en beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel om te zorgen dat onze dienstverlening ook op dit gebied aan de hoogste kwaliteitsnorm kan voldoen
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar bent ook een echte teamspeler, je werkt graag samen en bent communicatief vaardig. Je hebt geen 9-tot-5 mentaliteit, de job moet gedaan worden

Jij gaat dit bedrijf helpen om het samen met je aanstaande collega’s iedere dag een stapje beter te doen!

Hier krijg je een marktconforme beloning, een dynamisch snelgroeiende omgeving met gemotiveerde collega’s, veel vrijheid van werken en iedere dag plezier in je werk voor terug.

Solliciteren

Kristy JasSolliciteren kan via onderstaand sollicitatieformulier.

 

Direct solliciteren

Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

Upload hier uw recente CV (voorkeur in Word)

Upload hier uw motivatie