MEDIOR FRONT-/BACKOFFICE MEDEWERKER

Voor een bedrijf in Breda zijn wij per direct op zoek naar een medior front-backoffice medewerker

Wil jij werken in een professioneel team, een financieel gezond bedrijf en ben jij leergierig? Dan is dit de baan voor jou.

De organisatie is actief in de Payrolling. Doordat Payroll op dit moment 'hot' is blijft het bedrijf groeien. Het team van consultants bestaat uit young professionals die werken aan een mooie carrière. Er hangt een fijne sfeer en er zeker ruimte voor plezier. Wil jij jezelf vastbijten in de materie en jezelf verder ontwikkelen tot Payroll-specialist? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Functie-eisen

  • HBO diploma op het gebied van personeels- en salarisadministratie of gelijkwaardig.
  • 3 jaar werkervaring (voorkeur uitzendbranche)
  • Zelfstandig kunnen werken, stressbestendig, nieuwsgierig en accuraat
  • Leergierig
  • Communicatief sterk
  • Arbeidsomvang 40 uur

De functie
• Uitvoeren operationele contacten (zowel telefonisch als per mail) met medewerkers, opdrachtgevers en intermediairs met als doel de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren en te borgen en de relatie op te bouwen en te versterken
• Zelfstandige en adequate afhandeling vragen en verzoeken van medewerkers, opdrachtgevers en intermediairs
• Afhandeling intake nieuwe opdrachtgevers
• Afhandeling inschrijving medewerkers
• Opstellen en versturen overeenkomst naar medewerkers c.q. opdrachtgevers
• Uitvoeren verloning en facturatie
• Verzorgen ziekmeldingen en ziekteverzuimbegeleiding
• Contractbeheer en correspondentie medewerkers (loonbeslag, werkgeversverklaring, etc.)
• Correspondentie opdrachtgevers en intermediairs (bijvoorbeeld loonsverhogingen, contractverlengingen)
• Actueel houden van formulieren en dossiers (klant en medewerker) inclusief volledige en correcte archivering
• Uitvoeren diverse signaleringen conform ABU CAO en uitvoeren acties
• Initiatief nemen voor verbeteringen voor zowel opdrachtgevers, intermediairs alsmede medewerkers
• Uitvoeren, opzetten en verbeteren werkprocessen en werkprocesbeschrijvingen

Doelen
• Uitvoeren en optimaliseren van de personeels- en salarisadministratie, zodanig dat altijd tijdige en correcte communicatie naar de betreffende partijen plaatsvindt
• Hoge mate van tevredenheid van medewerkers, opdrachtgevers en intermediairs
• Continue verbetering van de operationele processen (zowel werkprocessen als systeemverbeteringen)
• Verantwoordelijkheden intern
• Verantwoordelijk voor tevredenheid medewerkers, opdrachtgevers en intermediairs
• Opzetten en implementatie dienstverlening bij nieuwe opdrachtgevers en intermediairs
• Medeverantwoordelijk voor de realisatie van de omzet- en resultaatdoelstelling
• Medeverantwoordelijk voor behoud en beheer van bestaande klanten

Functie-eisen
• HBO-diploma op het gebied van personeels- en salarisadministratie of gelijkwaardig
• Tussen de 0-5 vijf jaar ervaring
• Zelfstandig kunnen werken, stressbestendig, nieuwsgierig en accuraat
• Arbeidsomvang is 40 uur

Solliciteren
Steven van BatenburgSolliciteren kan via onderstaand sollicitatieformulier.

Direct solliciteren

Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

Upload hier uw recente CV (voorkeur in Word)

Upload hier uw motivatie