HR GENERALIST

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een ervaren HR Generalist/Specialist die verantwoordelijk gaat zijn voor de HR processen en transacties binnen de gehele organisatie. Iemand die stevig in zijn/haar schoenen staat en taken naar zich toetrekt. Naast de payroll en bijbehorende administratie, ondersteun je de HR manager door de bedrijfsstrategie in de Benelux te implementeren. Jij bent het eerste aanspreekpunt van het bedrijf en ontwikkelt het HR beleidsplan om het bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Kortom, een uitdagende baan binnen een dynamische omgeving waar je veel verantwoordelijkheid krijgt.

De functie

  • Uitvoeren van HR processen en transacties
  • Beheer van salarisadministratie en betalingen in nauwe samenwerking met een externe serviceprovider (ADP)
  • Aanspreekpunt voor alle werknemers in Nederland
  • Beheer van dagelijkse gegevensanalyse, communicatie en leveranciers management
  • Ondersteunen van recruitment; samenwerken met inhouse recruiters, het bijwonen van sollicitatiegesprekken
  • Support van onboarding programma’s
  • Opstellen van HR-beleid, strategieën en programma's
  • Uitvoeren van audits
  • Identificeren van en bijdragen aan processenverbeteringen
  • Beheer van het wagenpark en ondersteunen van algemene diensten
  • Ondersteunen van de organisatie van bedrijfsevenementen
  • Ondersteuning bij initiatieven op het gebied van learning & development
  • Deelnemen aan employer branding-activiteiten
  • Ondersteuning bij GDPR-project

Jouw profiel

  • Behaald HBO diploma bij voorkeur in Bedrijfskunde of HRM
  • 3 – 6 jaar werkervaring, kennis van salarisadministratie
  • Bij voorkeur een eerste ervaring als HR-generalist
  • Kennis van Nederlands arbeidsrecht
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Sterke administratieve vaardigheden, georganiseerd, grondig, proactief en betrouwbaar
  • Bij voorkeur ervaring binnen een internationale en dynamische werkomgeving
  • Hands-on probleemoplosser
  • Hoog niveau van ethiek, waarden en kan de vertrouwelijkheid handhaven
  • Uitstekende kennis van Microsoft Suite (Excel en PowerPoint) en Google Suite
  • Kennis van SAP, Succesfactoren en ADP is een plus
  • Vloeiend in Nederlands en Engels; Frans is een plus

Het bedrijf
Onze opdrachtgever is een internationale organisatie en een grote producent van huishoudelijk apparatuur. Ze hebben verschillende wereldwijd bekende merknamen onder zich vallen die in meer dan 170 landen te koop zijn. Binnen de organisatie heerst een informele en prettige sfeer.

Solliciteren
Mara DerckxSolliciteren kan via onderstaand sollicitatieformulier.

Direct solliciteren

Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

Upload hier uw recente CV (voorkeur in Word)

Upload hier uw motivatie