MEDEWERKER ORDERVERWERKING EN FACTURATIE

Ben je goed met cijfers en heb je ervaring met het verwerken van orders? Lees dan snel verder!

Voor een internationale handelsorganisatie in Breda zijn we op zoek naar een Medewerker Orderverwerking en Facturatie.

 De functie

Naast de hieronder genoemde taken speel je ook in op de vraag die er op dat moment ligt, daarbij is het belangrijk dat je ad hoc kunt werken en prioriteiten kunt stellen.

Taken die bij de functie horen zijn onder andere:

  • Het verwerken van binnenkomende orders
  • Rapporteren aan retailers
  • Inkoopfacturen inboeken
  • Verwerken van gegevens in verschillende systemen

Jouw profiel

  • Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt ervaring met het verwerken van orders
  • Je hebt ervaring in een Retail/handels/productieomgeving
  • Je bent een echte aanpakker
  • Je werkt erg secuur
  • Je kunt goed overweg met Excel en Exact
  • Je kunt zelfstandig én in teamverband goed werken

Het bedrijf

Onze opdrachtgever is een familiebedrijf dat actief is in de in- en verkoop van luxe geur- en verzorgingsproducten. Zodra je binnenkomt merk je direct de passie en gedrevenheid binnen de organisatie. Samen werken aan een zo goed mogelijk resultaat: dat is wat onze opdrachtgever wil.

De werktijden zijn maandag t/m donderdag van 8:15 tot 18:00 uur en op vrijdag van 8:15 tot 12:30 uur.

Solliciteren

Solliciteren kan via onderstaand sollicitatieformulier.

Direct solliciteren

Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

Upload hier uw recente CV in Word

Upload hier uw motivatie