PLANNER

Onze opdrachtgever is een grote uitzendorganisatie die gevestigd is in de omgeving van Breda. De cultuur binnen de organisatie kun je omschrijven als: dynamisch, informeel, hands-on, betrokken, flexibel en slagvaardig in een professionele no-nonsense omgeving.

Kun jij je vinden in de onderstaande omschrijving? Dan ben jij de Planner waar we naar op zoek zijn!

De functie
Het is een uitdagende rol. Je functie bestaat onder andere uit:

  • Het efficiënt en accuraat inplannen van uitzendkrachten bij de vraag van onze klanten
  • Rekening houden met zowel de belangen van onze klanten als van de werkgever
  • Samen met de intercedent zorgdragen voor een juiste selectie van uitzendkrachten voor de geplande werkzaamheden op basis van de aangegeven kenmerken
  • Zorgdragen voor een zo efficiënt mogelijke inzet van transportmiddelen en huisvesting voor uitzendkrachten met als doel kostenbesparend te werken
  • Het verwerken van de planning in de planningssoftware, als ook het accuraat vastleggen van mutaties hierin ten behoeve van een optimale administratieve afwikkeling
  • In afstemming met de intercedent invulling geven aan een juiste afstemming met de wervingskantoren, inzake aankomst en/of vertrek van uitzendkrachten
  • Rapporteren van afwijkingen in planning of contractuele afspraken met verantwoordelijke accountmanager en intercedent
  • Organiseren van inzet van Flex-medewerkers ten behoeve van de begeleiding, opstart van werkzaamheden bij opdrachtgevers, het uitgeven en innemen van vervoermiddelen en het verhuizen van uitzendkrachten
  • Periodiek bespreken van de forecast voor de komende periode met de intercedenten
  • Het meedenken over continue verbetering en efficiënter maken van bedrijfsprocessen

Jouw profiel

  • Je hebt een afgeronde opleiding op HBO-niveau (Logistiek) of een HBO werk- en denkniveau verkregen door aantoonbare ervaring
  • Je hebt ervaring als planner (bij voorkeur in de uitzend- of zorgsector) of je bent zeer leergierig en wil het vak van planner ‘on the job’ onder de knie krijgen
  • Je kunt goed overweg met (planning)software en je bent bereid hiervoor aanvullende cursussen te volgen
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel, bent stressbestendig en werkt gestructureerd
  • Je kunt goed prioriteiten stellen en durft zelfstandig beslissingen te nemen
  • Je bent communicatief vaardig, energiek, vasthoudend, analytisch en efficiënt organiserend
  • Je hebt geen 9-tot-5 mentaliteit en bent bereid tot het werken buiten de normale kantooruren
  • Je beheerst de Engelse taal in woord en geschrift en beschikt over rijbewijs B

Solliciteren

Kristy JasSolliciteren kan via onderstaand sollicitatieformulier.

Direct solliciteren

Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

Upload hier uw recente CV (voorkeur in Word)

Upload hier uw motivatie