P&O MEDEWERKER

Heb jij enkele jaren ervaring als P&O Medewerker? Werk jij graag zelfstandig en kan jij goed staande houden in een echte mannencultuur dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou!

Onze opdrachtgever is een snel groeiend aannemingsbedrijf dat zich bezighoudt met onder andere de infrastructurele werken op het gebied van warmte- en koudetechniek, openbare verlichtingssystemen, verkeersregelsystemen en energiedistributietechniek. Het bedrijf is gevestigd in Breda en ze zijn in heel Nederland werkzaam.

Functie
Geen enkele dag is hetzelfde. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het ontwikkelen en implementeren van een gedegen personeelsbeleidsplan
  • Het coördineren van de opleidingen (opstellen opleidingsplan, monitoren aflopende certificaten inclusief opvolging) en bijhouden van diverse overzichten
  • Het opzetten van een nieuw scholingstraject
  • Het coördineren van het verzuim (het onderhouden van contacten met de arbodienst en het verzorgen van de administratie rondom ziek- en herstelmeldingen)
  • Verantwoordelijk zijn voor het coördineren van de werving- en selectieprocedure (plaatsen van vacatures, inplannen van gesprekken, het uitnodigen/afwijzen van sollicitanten en de screening van cv’s)
  • Eerste aanspreekpunt zijn voor medewerkers met alle personeelsgerelateerde vragen
  • Het opstellen van de (arbeids-)overeenkomsten en verwerken van mutaties van interne en externe medewerkers bij in-, door- en uitstroom
  • Het controleren en beheren van de personeelsdossiers en ervoor zorgen dat deze up-to-date zijn
  • Contact onderhouden met MBO-scholen en het deelnemen aan open dagen
  • De administratieve afwikkeling van correspondentie met betrekking tot BBL-leerlingen en afstudeerders
  • Het aanvragen van subsidies
  • Zorgdragen voor alle voorkomende administratieve en secretariële werkzaamheden
  • Redactie van de nieuwsbrief
  • Organiseren van evenementen

Profiel

  • HBO werk- en denkniveau
  • Afgeronde opleiding op het gebied van personeel en arbeid
  • Beleidsmatig kunnen meedenken
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Doorzettingsvermogen, resultaatgericht, zelfstandig, teamspeler en goede communicatieve vaardigheden
  • Ervaring in de branche is een pre
  • Kennis van MS Word en Excel
  • Ervaring met digitale systemen

Overige informatie

  • De functie is 32 – 40  uur per week
  • Het salaris is € 3250,- bruto per maand op basis van 40 uur
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (vastgesteld)
  • Pensioen
  • Werktijden: 07.45-16.15 uur (pauze van 12.30-13.00 uur)

Solliciteren

Kristy JasSolliciteren kan via onderstaand sollicitatieformulier.

Direct solliciteren

Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

Upload hier uw recente CV (voorkeur in Word)

Upload hier uw motivatie