SENIOR INKOPER

Wij zijn voor een bedrijf in de omgeving van Breda op zoek naar een Inkoper met ervaring. Het betreft een afwisselende functie binnen een dynamische en internationale werkomgeving.

De functie
Als medewerker op de afdeling inkoop en orderverwerking ben je verantwoordelijk voor het plaatsen en verwerken van inkooporders, bewaken van levertijden en het volgen van de uitlevering, het bijhouden van de artikelbestanden en het beantwoorden van vragen die in de organisatie opkomen. In deze functie ben je gesprekspartner voor zowel de verkoopafdeling als de leveranciers en werk je nauw samen met de andere inkopers. De vacature is veel uitgebreider en er zijn veel mogelijkheden toekomstgericht binnen dit bedrijf en daarom raden wij u aan te solliciteren.

Jouw profiel

  • HBO diploma en/of NEVI is een grote wens
  • Aantoonbare ervaring op het inkoop vakgebied met operationele inkoop, voorraadplannen en bestelprocessen.
  • Ad-Hoc handelen en stressbestendig zijn
  • MS Office en ERP Systemen (voorkeur A.W.)
  • Affiniteit met techniek
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Competenties en eigenschappen

  • Accuraat/ Zorgvuldig
  • Communicatief vaardig
  • Overtuigend
  • Flexibel
  • Stressbestendig
  • Klantgericht
  • Assertief/ sterk in de schoenen
  • Analytisch vermogen
  • Spin in het web

Het betreft

Het betreft een Internationale handelsorganisatie Een goede teamspirit is bij dit bedrijf belangrijk. Op de afdeling heerst een prettige werksfeer.

Solliciteren:
Marike de WaardSolliciteren kan via onderstaande sollicitatieformulier.

Direct solliciteren

Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

Upload hier uw recente CV in Word

Upload hier uw motivatie