VERKOOPMEDEWERK(ST)ER BINNENDIENST

Hoor je regelmatig dat je een prettige telefoonstem hebt? Kun je snel schakelen en dan ook nog het overzicht behouden? Dan zijn we op zoek naar jou!

Voor onze klant in de omgeving van Breda zijn we op zoek naar een fulltime Verkoopmedewerk(st)er binnendienst. Samen met je collega’s op de binnendienst ben je verantwoordelijk voor het goede verloop van de orders. Daarbij werk je nauw samen met je collega’s  van de customer support afdeling in Engeland.

De functie

De functie is erg veelzijdig waardoor geen dag hetzelfde zal zijn. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Relatiebeheer
  • Uitbellen en acquisitie
  • Verwerken van inkomende orders
  • Heldere communicatie met je klanten
  • Schakelen en samenwerken met je Engelse collega’s
  • Ondersteuning van de Account Managers

Jouw profiel

We zijn op zoek naar iemand die communicatief vaardig, commercieel ingesteld, klantvriendelijk en proactief is.

  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau
  • Je kunt goed met Excel werken
  • Je bent servicegericht en een echte teamplayer
  • Je hebt inlevingsvermogen en kunt snel schakelen
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Je het ervaring met telefonische verkoop
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met de Franse en Duitse taal
  • Je bent fulltime inzetbaar

Bedrijf
Het betreft een internationale handelsorganisatie in kleding. Op de afdeling heerst een prettige en informele werksfeer met leuke collega’s.

De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn erg goed: je krijgt onder andere 25 vakantiedagen en 13 adv-dagen. Het salaris is marktconform en afhankelijk van je kennis en ervaring.

Solliciteren:

Laura van VugtSolliciteren kan via onderstaande sollicitatieformulier

Direct solliciteren

Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

Upload hier uw recente CV (voorkeur in Word)

Upload hier uw motivatie