FINANCIEEL ADMINISTRATIEF MEDEWERK(ST)ER

Wij zijn voor een sales organisatie in Breda op zoek naar een Financieel Administratief Medewerk(st)er. Je komt te werken in een klein team dat nauw samenwerkt. De sfeer is resultaatgericht, informeel en no-nonsens. Successen worden collectief gevierd. De laatste jaren zijn er veel uitjes en business trips geweest.
Het team is proactief en zelfsturend. Aangezien de directie geen materiedeskundigen zijn vertrouwen ze op de expertise van de medewerk(st)ers.

Taakomschrijving
Voor dit bedrijf ga jij je bezighouden met de financiële administratie. Waarmee we onder andere; crediteuren- en debiteurenadministratie, financiële rapportages en een stukje HR administratie bedoelen.
Heb jij kennis van operational lease transacties en impact op bedrijfsresultaat, dan is dat voor ons een grote wens; hier ligt ook een mooie kans/ontwikkeling/ervaring. Het ERP-systeem is een branche specifiek pakket dat gekoppeld is aan Exact Online. Je zult in beide omgevingen werken.

Eisen
• HBO diploma (financiële richting)
• Nauwkeurigheid
• Klantvriendelijk
• Geïnteresseerd om jezelf te ontwikkelen
• No-nonsens
• Ervaring met Exact Online is een pré
• Communicatief vaardig

Persoonlijkheid; - no nonsens - informeel - discreet - communicatief vaardig
Je werkt in een sales-organisatie en daarbij werk je nauw samen met de backdesk. De individuele belangen van sales liggen wel eens anders dan die van de organisatie. Dit moet je begrijpen en willen managen.

Bedrijfscultuur
Er heerst binnen deze organisatie geen formele sfeer of hiërarchie. De werktijden zijn tussen 8.30 en 17.00 uur. De lunchpauze is gezamenlijk 30 min. tussen 12 en 13 (wanneer de zon schijnt op het dakterras). Salarisindicatie is afhankelijk van je werkervaring en achtergrond.

Solliciteren
Marike de WaardSolliciteren kan via onderstaand sollicitatieformulier.

Direct solliciteren

Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

Upload hier uw recente CV in Word

Upload hier uw motivatie