Beroepsgroep - Financieel/administratief
Ben je handig met cijfers en werk je accuraat? Misschien voel je je dan helemaal thuis in een financieel/administratieve rol. Je zoekt graag dingen uit, neemt verantwoordelijkheid en hebt een centrale plek in de organisatie. Lijkt je dat wat, dan moeten we echt eens praten over een rol als bijvoorbeeld financieel/administratieve medewerker, back office-medewerker of office manager.

Ongekend groot netwerk
In de regio Breda kennen wij iedereen (via-via)
Persoonlijke aanpak
Wij leren de kandidaat écht kennen
360 graden aandacht
Iedere consultant bemiddelt een traject van A tot Z
Als financieel/administratief medewerker ben jij verantwoordelijk voor de financiële administratie. Jij beheert de debiteuren- en crediteurenadministratie en houdt je bezig met het voorbereiden van diverse betalingsbestanden. Ook beoordeel jij financiële klantgegevens en het betalingsgedrag hiervan.
Je kunt ook werken als back-office medewerker. Dan ben je bijvoorbeeld verantwoordelijk voor een goede afhandeling van de administratie. Jij organiseert de administratieve afdeling en controleert alles op juistheid. Zonder een geordende administratie, geen succes.
Een bekende rol binnen het financiële werkveld is een functie als Controller. Deze vacature komt zowel als junior, medior en senior vaak bij ons voorbij. Je bent verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie. Je fungeert als schakel tussen de financiële afdeling en de rest van de organisatie. Je bent (mede)verantwoordelijk voor de jaar- en maandafsluitingen, je denkt mee in procesverbeteringen én nog veel meer.
Financieel/administratief vacatures bij ViaJou
Medewerker Finance
Onze opdrachtgever is officieel een groothandel op het gebied van koffie, maar eigenlijk doen ze veel meer dan dat. Zo is de aftersales net zo belangrijk voor de organisatie. Iedere klant krijgt veel aandacht en de waardering die ze verdienen. Het bedrijf is de afgelopen jaren flink gegroeid en zitten sinds een aantal jaar gevestigd in een prachtig open kantoor in Breda. Dit kantoor is van alle gemakken voorzien inclusief een grote kantoortuin. Er hangt een open en informele sfeer, waardoor iedereen graag op kantoor aanwezig is. Iedereen werkt hard aan het voortzetten van de groei van de afgelopen jaren en dat moet natuurlijk ook af en toe gevierd worden. Daarom worden geregeld bedrijfsuitjes georganiseerd om het team nog hechter te krijgen. Verder is het pensioen goed geregeld en niet geheel onbelangrijk: Je krijgt korting op koffie voor thuis! Bedrijf in vijf woorden: klantgericht, informeel, positief, ambitieus en persoonlijk
Medewerker Facturatie | Glasherstel | Breda
Je komt te werken voor een organisatie actief in glasherstel. Het is een klein, maar gezellig team. De organisatie behandelt binnenkomende schademeldingen en plant vervolgens reparatieafspraken in met glaszetters. De organisatie is volop in beweging. Door diverse ontwikkelingen zit de organisatie op dit moment in een overgangsperiode en komen er positieve veranderingen aan. Het kantoor bevindt zich in Princenhage en er staat binnenkort een renovatie op het programma. Er waait een frisse en positieve energie door de organisatie. Aan dynamiek geen gebrek! Zowel in je werk als de organisatie ga je dit terug vinden. Naast hard werken is er ook genoeg ruimte voor uitjes en gezelligheid. Bedrijf in vijf woorden: Dynamisch, ondernemend, servicegericht, flexibel, informeel

Interesse? Kelsey helpt je graag verder!
Bel of mail Kelsey met al jouw vragen. Kelsey staat voor je klaar en helpt je graag!