Beroepsgroep - HR
Ga jij graag en gemakkelijk met mensen om? Kun jij met iedereen overweg? Voor een functie in Human Resources (HR) zijn een open mind en enige kennis van arbeidswetgeving ideaal. Je werkt met mensen, maar ook veel met processen. Klinkt dat aantrekkelijk, dan is het hoog tijd om samen het gesprek aan te gaan, bijvoorbeeld voor een rol als HR-adviseur, payroll-specialist of client support.
Ongekend groot netwerk
In de regio Breda kennen wij iedereen (via-via)
Persoonlijke aanpak
Wij leren jou écht kennen als kandidaat
360 graden aandacht
Iedere consultant bemiddelt een traject van A tot Z
Een HR-adviseur is verantwoordelijk voor het optimaliseren van de HR-afdeling. Je houdt je bezig met het opzetten en uitrollen van diverse projecten. Denk aan het actualiseren van het personeelshandboek, digitalisering van de personeelsadministratie en het opzetten van een nieuw functiehuis. Daarnaast ben je het aanspreekpunt van medewerkers omtrent ziekteverzuim, CAO en contracten.
Wij werven ook regelmatig een client specialist, die klanten te woord staat als ze vragen hebben. Denk hierbij aan cao’s, wet- en regelgeving of ziekte. Door jouw advies help je de klant verder en zorg je voor verduidelijking. In het systeem kijk je met de klant mee en zorg je dat problemen worden opgelost. Daarnaast houd je je bezig met administratieve zaken, zoals facturatie en contracten.
Word je payroll specialist, dan ben je verantwoordelijk voor een tijdige en correcte loonverwerking. Je behartigt de volledige loonadministratie en bent het aanspreekpunt voor medewerkers omtrent salaris, tijdsregistratie en vergoedingen
HR vacatures bij ViaJou
HR Specialist
Je komt terecht bij een internationale organisatie in Breda. Naast een kantoor in Breda, hebben ze ook een kantoor in Amsterdam. Jouw werklocatie is Breda, het kantoor bevindt zich in het centrum van Breda. Met een Albert Heijn en de winkelstraat om de hoek is er genoeg te doen in de pauzes. Het is een snelle organisatie met veel ambitieuze collega’s. Jouw kwaliteiten en ambities in deze organisatie staan voorop. Er is veel ruimte voor eigen initiatief! Er hangt een fijne open werksfeer, er wordt hard gewerkt maar is ook zeker veel ruimte voor gezelligheid. Bedrijf in vijf woorden: Internationaal, zakelijk, ambitieus, doorgroeimogelijkheden, commercieel
HR Business Partner
Onze opdrachtgever is een groothandel gespecialiseerd in benzine, diesel, gasolie en petroleum. Ze kopen bulkproducten in op de open markt en leveren deze aan oliehandelaren, benzinestations van kleine zelfstandige ketens en individuele benzine station houders door heel Nederland. De organisatie is voortdurend in ontwikkeling en heeft groei gerealiseerd door zowel overnames als autonome groei. De organisatie richt zich op drie kernactiviteiten: groothandel, verkoop aan zakelijke markt en de exploitatie van benzinestations met shop.Binnen de organisatie heerst een open en informele werksfeer, waarin gezamenlijk gewerkt wordt aan ambitieuze doelstellingen. Het kantoor is modern en stijlvol ingericht, waar iedereen op locatie in Breda werkt en alle neuzen dezelfde kant uitstaan. Het team is divers en er is volop ruimte voor eigen ideeën en initiatieven. ‘Kwaliteit en Beleving’ zijn dan ook kernwaarden die hoog in het vaandel staan en waar veel aandacht aan wordt besteed. Regelmatig wordt er een personeelsuitje georganiseerd en kun je bijna elke vrijdagmiddag deelnemen aan de vrijdagmiddagborrel!Bedrijf in vijf woorden: ondernemend, ambitieus, groeiend, informeel, dynamisch
Interesse? Marike helpt je graag verder!
Bel of mail Marike met al jouw vragen. Marike staat voor je klaar en helpt je graag!