Ongekend groot netwerk

In de regio Breda kennen wij iedereen (via-via)

Persoonlijke aanpak

Wij leren jou écht kennen als kandidaat

360 graden aandacht

Iedere consultant bemiddelt een traject van A tot Z

Een HR-adviseur is verantwoordelijk voor het optimaliseren van de HR-afdeling. Je houdt je bezig met het opzetten en uitrollen van diverse projecten. Denk aan het actualiseren van het personeelshandboek, digitalisering van de personeelsadministratie en het opzetten van een nieuw functiehuis. Daarnaast ben je het aanspreekpunt van medewerkers omtrent ziekteverzuim, CAO en contracten.

Wij werven ook regelmatig een client specialist, die klanten te woord staat als ze vragen hebben. Denk hierbij aan cao’s, wet- en regelgeving of ziekte. Door jouw advies help je de klant verder en zorg je voor verduidelijking. In het systeem kijk je met de klant mee en zorg je dat problemen worden opgelost. Daarnaast houd je je bezig met administratieve zaken, zoals facturatie en contracten.

Word je payroll specialist, dan ben je verantwoordelijk voor een tijdige en correcte loonverwerking. Je behartigt de volledige loonadministratie en bent het aanspreekpunt voor medewerkers omtrent salaris, tijdsregistratie en vergoedingen

HR vacatures bij ViaJou

HR Assistent

Medior
HBO
Breda

Dit bedrijf is deel van een Duits familiebedrijf, opgericht in 1908 en gespecialiseerd in geautomatiseerde veiligheidsoplossingen (SIL PLC's). Wereldwijd werken er iets meer dan 800 collega's voor dit bedrijf. Vanuit het kantoor in Breda zorgen zij met 18 collega's voor support in de Benelux regio met de afdelingen Sales, Service, Consulting en Engineering. Ze leveren veiligheidsoplossingen voor de proces, logistiek- en spoorwegindustrie. De business groeit al jaren op een gezonde en constante wijze. Sinds oktober 2019 zijn ze verhuisd naar een nieuw modern kantoor, op wandelafstand van het station Breda Prinsenbeek. Teamgevoel staat op nummer 1 binnen dit bedrijf. Dit vinden ze erg belangrijk zowel binnen hun eigen kantoor als tussen de verschillende internationale vestigingen. Het is een organisatie die erg flexibel is en jou veel vrijheid geeft, echter moet je deze flexibiliteit verdienen. Bedrijf in vijf woorden: Teamgevoel, Persoonlijkheid, Technisch, Flexibel en Internationaal

Administratief (HR) medewerker

Medior
HBO
Breda

Binnen dit bedrijf hangt een energieke en innovatieve werksfeer, waar samenwerking en persoonlijke groei centraal staan. Het team bestaat uit gedreven digitale talenten die samen het digitale landschap willen vernieuwen voor grote merken en creators. Iedereen heeft een stem en samen wordt er gewerkt aan een positieve toekomst. Onlangs is een nieuw hoofdkantoor geopend, een inspirerende plek met een moderne werkomgeving en gezellige ruimtes om samen te komen. Dit kantoor, dat veel lof heeft gekregen om zijn uitstraling en sfeer, biedt volop ruimte voor creativiteit en samenwerking.Daarnaast is er veel aandacht voor innovatie en persoonlijke ontwikkeling. Werken hier betekent dat je altijd voorop loopt in de digitale wereld en de ruimte krijgt om te groeien. Als team wordt er samen gebouwd aan de toekomst, met een open en vooruitstrevende mentaliteit.Kortom, de werksfeer is dynamisch, ondersteunend en vol mogelijkheden om jezelf en het bedrijf naar een hoger niveau te tillen.Bedrijf in vijf woorden: Innovatief, samenwerkend, vooruitstrevend, creatief, ontwikkelingsgericht.

steven

Interesse? Steven helpt je graag verder!

Bel of mail Steven met al jouw vragen. Steven staat voor je klaar en helpt je graag!