Kriebels? Zet een carrièrestap!
Vind jouw baan
In jouw zoektocht naar een nieuwe baan zijn wij jouw extra paar ogen. Die álle kansen in de regio Breda voorbij zien komen. Wil je sparren met onze consultants?

Ongekend groot netwerk
Eén contactpersoon
De beste match voor de organisatie
Persoonlijke aanpak
Eigenaren Marike en Steven hadden samen al ruim 40 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling toen zij ViaJou begonnen. Ze wilden matches maken met een persoonlijke aanpak: verder kijken dan het cv en tijd nemen voor een kandidaat. Die aanpak hanteren al onze consultants tot op de dag van vandaag.
Onze werkwijze
Zie jij door de bomen het bos niet meer? Weet je niet waar je moet beginnen? Laat ViaJou je helpen! Hoe gaat dat in zijn werk?
- Neem contact op met een van onze consultants óf meld je aan via onze website
- Één van onze consultants zal telefonisch contact met je opnemen voor een eerste vrijblijvende kennismaking
- Graag nodigen we je vervolgens uit bij ons op kantoor voor een intake, ook wel een sparringsessie
- We delen op basis van jouw verhaal passende vacatures en jij geeft aan wat je interessant vindt
- Is er een match? Dan word jij volledig geholpen: van je cv opstellen tot de voorbereiding voor je sollicitatiegesprek. Zo moet die droombaan scoren zeker lukken.
En dat alles volledig kosteloos! Kom jij snel bij ons langs voor een kop koffie en een leuk gesprek?
Vind jouw baan vacatures bij ViaJou
Medewerker Planning en Administratie (24-38)
Onze opdrachtgever is een echt familiebedrijf. Twee broers en hun vader zitten in het bedrijf. Ze zijn actief in de Koeltechniek en Airconditioning. Ze hebben 10 vaste monteurs in dienst en daarnaast nog een aantal ZZP’ers. Ze hebben klanten van klein tot groot en in verschillende branches. Door die spreiding is het een hele stabiele organisatie. Er is altijd werk! Ze zijn gecertificeerd en aangesloten bij de branchevereniging. Het personeel wordt regelmatig bijgeschoold.Bedrijf in vijf woorden: familiebedrijf, servicegericht, informeel, adhoc, specialist
Medewerker deelnemersadministratie
Je komt te werken binnen een organisatie die B2B-congressen organiseert voor onder andere ICT, automotive en industrie. Zij organiseren voor klanten hybride evenementen, zowel online als offline. Samen met zo’n 25 enthousiaste collega’s zorgen jullie er gezamenlijk voor dat elk congres een succes wordt. Iedereen heeft zijn eigen specialisme en door de krachten te bundelen komen jullie tot het beste resultaat. Je werkt in een moderne en informele omgeving. Samen speel je in op de kansen op de markt. Het is een platte organisatie, waar de deuren altijd open staan. Een goede teamspirit is van belang en collega’s onderling zorgen altijd voor een goede sfeer op de werkvloer.Bedrijf in vijf woorden: onderscheidend, innovatief, Enthousiast, informeel, dynamisch
Jouw contactpersoon
Kristy Jas
Senior Consultant

Interesse? Steven helpt je graag verder!
Bel of mail Steven met al jouw vragen. Steven staat voor je klaar en helpt je graag!