Ongekend groot netwerk

In de regio Breda kennen wij iedereen (via-via)

Persoonlijke aanpak

Zowel klant als kandidaat leren wij écht kennen

360 graden aandacht

Iedere consultant bemiddelt een traject van A tot Z

Als Inkoper ben je verantwoordelijk voor het inkoopproces. Je maakt inkooporders aan zet die door naar leveranciers en controleert het verloop van het proces. Je voert ook prijsonderhandelingen en verzorgt de bijbehorende administratie. Ook schakel je intern met collega’s, zodat je op de hoogte bent van alle informatie.

Een category manager ontwikkelt het assortiment van een fabrikant of leverancier. Je creëert een logische samenhang vanuit de verschillende merken. Verder volg je markt- en productwikkelingen en producttrends en vertaal je trends naar producten. Samen met een designer bedenk je nieuwe producten en merken.

Als service planner leid je de dagelijkse planning van bijvoorbeeld een onderhoudsbedrijf in goede banen. Je verzorgt dan de agenda van een groep service- en onderhoudsmonteurs in jouw regio. Jij bent de schakel tussen klant en monteur en zorgt dat alles op rolletjes loopt.

Transport & Logistiek vacatures bij ViaJou

Account Beheerder Logistiek en Transport

Medior
MBO
Zevenbergen

Onze opdrachtgever is een gedreven, internationale organisatie die in de kern een hecht familiebedrijf is, waarin ze streven naar voortdurende groei en innovatie. Binnen de organisatie is er volop ruimte om jezelf te ontwikkelen en kansen te grijpen. Ze hechten grote waarde aan het welzijn van de medewerkers en streven ernaar om een veilige, gezonde en gelukkige werkomgeving te creëren. Ze zijn transparant en waarderen de input van collega's. Je zult deel uitmaken van een dynamische omgeving met ambitieuze plannen voor de toekomst, waarin jouw bijdrage op waarde wordt geschat! Het team waarin je komt te werken is een gezellig en hecht team. Waar er hard gewerkt wordt, maar er ook ruimte is voor een praatje. Het is een jonge organisatie die voortdurend in ontwikkeling is, jij mag ook bijdragen aan die ontwikkeling en er is voldoende ruimte voor eigen inbreng. Er liggen grootste plannen voor een verbouwing van het kantoor om de werkplekken nog beter te optimaliseren! Bedrijf in vijf woorden: Innoverend, dynamisch, informeel, ambitieus, transparant

Supply Chain en Transport medewerker

Medior
HBO
Oosterhout

Onze opdrachtgever ontwikkelt en levert hoogwaardige en innovatieve optische meet- en regelsystemen voor onder andere de besturing van sorteer- en transportmachines. Een greep uit het klantenbestand is bijvoorbeeld Bijenkorf, DHL of Zalando. Het betreft een ambitieuze, internationale organisatie waarvan het hoofdkantoor in Oosterhout zit. In samenwerking met de internationale kantoren en een groot netwerk zorgt deze mooie organisatie voor een wereldwijd afzetgebied. Kenmerkend voor deze organisatie zijn de korte communicatielijnen, humor, het informeel met elkaar omgaan, het openstaan voor ideeën en ondernemerschap. Zodra je het pand binnenwandelt wordt je direct verrast door de sfeer en uitstraling. Iedere ruimte is functioneel en modieus ingericht. De medewerkers staan op de eerste plaats en zijn erg belangrijk voor de organisatie -> work hard, play hard Successen vieren ze samen door het aanbieden van bijvoorbeeld gezamenlijke lunch- en koffiepauzes, evenementen, vrijdagmiddagborrel, jaarlijkse barbecue in de tuin die aan het pand grenst, ergonomische werkplekken, ja mag beginnen tussen 7.30 en 9.30 uur, je wordt goed ingewerkt en je kan ervoor kiezen om na een tijdje hybride te gaan werken e.d. Kortom, het is gewoon goed geregeld. Bedrijf in vijf woorden: innovatief, ambitieus, doelgericht gepassioneerd, internationaal

marike

Interesse? Marike helpt je graag verder!

Bel of mail Marike met al jouw vragen. Marike staat voor je klaar en helpt je graag!