Ongekend groot netwerk

Eén contactpersoon

De beste match voor de organisatie

Persoonlijke aanpak

Eigenaren Marike en Steven hadden samen al ruim 40 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling toen zij ViaJou begonnen. Ze wilden matches maken met een persoonlijke aanpak: verder kijken dan het cv en tijd nemen voor een kandidaat. Die aanpak hanteren al onze consultants tot op de dag van vandaag.

Onze werkwijze

Zie jij door de bomen het bos niet meer? Weet je niet waar je moet beginnen? Laat ViaJou je helpen! Hoe gaat dat in zijn werk?

  • Neem contact op met een van onze consultants óf meld je aan via onze website
  • Één van onze consultants zal telefonisch contact met je opnemen voor een eerste vrijblijvende kennismaking
  • Graag nodigen we je vervolgens uit bij ons op kantoor voor een intake, ook wel een sparringsessie
  • We delen op basis van jouw verhaal passende vacatures en jij geeft aan wat je interessant vindt
  • Is er een match? Dan word jij volledig geholpen: van je cv opstellen tot de voorbereiding voor je sollicitatiegesprek. Zo moet die droombaan scoren zeker lukken.

En dat alles volledig kosteloos! Kom jij snel bij ons langs voor een kop koffie en een leuk gesprek?

Vind jouw baan vacatures bij ViaJou

Administratief Medewerker

Junior
MBO
Breda

Onze opdrachtgever is een toonaangevende speler in de woningbouwsector. Ze produceren modulewoningen met name in de sociale huursector, maar ook zeker koopwoningen. Duurzaamheid is wat deze organisatie uniek maakt. Doormiddel van geavanceerde technologieën worden comfortabele, betaalbare en duurzame woningen gecreëerd. Wanneer een project afloopt is bijna de gehele woning herbruikbaar. Het bedrijf is onwijs aan het groeien en daarom zijn ze ook onlangs verhuisd naar een pand vlakbij station Breda-Prinsenbeek. Hier is de grote productiehal direct aangrenzend aan het kantoor, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden. Dagelijks zijn er 60 tot 80 medewerkers bezig met de bouw van nieuwe modules voor uiteenlopende projecten.Op kantoor werken zo’n 20 tot 25 medewerkers die alles achter de schermen regelen. Hier hangt een gezellige informele sfeer. Iedereen werkt met enthousiasme mee aan het verder doorzetten van de groei die de organisatie heeft doorgemaakt de afgelopen jaren. Een goede mix van hard werken en gezelligheid is hier zeker aanwezig en daar hoort natuurlijk ook een vrijdagmiddagborrel bij op zijn tijd.Bedrijf in vijf woorden: duurzaam, innovatief, informeel, ambitieus, persoonlijk

Administratief Medewerker

Medior
MBO
Breda

Onze opdrachtgever is een internationale partner voor transport oplossingen. Het team van specialisten zijn in staat een passende oplossing te verzorgen voor alle transport (aan)vragen. Zij zijn verantwoordelijk voor het transport van goederen door heel Europa, evenals het aanbieden van opslagoplossingen in heel Europa voor verladers of expediteurs. Binnen de organisatie heerst een open en directe cultuur, waarbij collega’s elkaar scherp houden. Samen streven naar het gezamenlijke doel! Gezellige vrijdagmiddagen waar de muziek een stukje luider wordt gezet, typeert het teamgevoel binnen de organisatie. Het team bestaat uit 12 kantoormedewerkers, daarnaast is er ook personeel werkzaam in het magazijn en de transport. Veel van de werknemers zijn al sinds het begin van de organisatie in dienst en blijven loyaal aan hun werkgever. Dit komt doordat iedereen binnen de organisatie wordt gewaardeerd en er stabiliteit en flexibiliteit wordt geboden. Bedrijf in vijf woorden: logistiek, eerlijk, open, internationaal, uitdagend

Jouw contactpersoon

Mabel Hense

Senior Consultant
mabel
Bel Mabel op 06 14 10 00 23
Stuur Mabel een e-mail
kirstie.png

Interesse? Kristy helpt je graag verder!

Bel of mail Kristy met al jouw vragen. Kristy staat voor je klaar en helpt je graag!